27 Eylül 2012 Perşembe

Dr. Murad


Ünlü Amerikalı dermatolog Dr. Howard Murad, geçtiğimiz günlerde Türkiye'deydi. Sevgili Özlem Güsar'ın davetinde kendisiyle tanışma imkanı buldum. Davetlilerle tek tek ilgilenen Dr. Murad, sorularımızı yanıtladı. Kendisinin özellikle vurguladığı nokta, "Gülümseyin, suyunuzu yiyin, kusurlu olun ki mutlu ve uzun yaşayın ve her sabah kalkınca tacınızı takın". Ben de buradan size bu tavsiyeleri iletmek istiyorum.

Davette, Dr. Murad'ın yeni cilt ürünleri hakkında da bilgi aldık. Essential C Vitaminli Temizleme Jeli, Essential C Vitaminli Gündüz Nemlendiricisi ve yaşın ilerlemesiyle ciltte oluşan leke ve çilleri hafifletmeye yarayan Age Spot and Pigment Lightening Gel'ini sizlere de tavsiye ederim.









4 yorum:

  1. Begümcüm çok güzel görünüyorsun. saç renginde değişiklik mi oldu? Ben çok yakıştırdım.

    dr. Murad'ın birçok ürününü kullandım ben d eçok memnunum.

    YanıtlaSil
  2. Papise katiliyorum, sac renginde sanirm koyuluk var. ki cok yakismis.


    Zelish

    http://thetrendreportuk.blogspot.co.uk/

    YanıtlaSil
  3. Sacimi koyulttum biraz ama resimdeki kadar inanin koyu deil toplu olmasi cok etkilemis ama cok cok memnunum minik bir degsiklik oldu ve kendimi daha iyi hisettim. Coook mersi

    YanıtlaSil
  4. Guzel kadina hersey yakisir ama bence sari=begum sen dir!:)

    www.nesliyildirim.com

    YanıtlaSil