11 Haziran 2012 Pazartesi

Ali Şen & The Fourty Sharks


Sevgili kayınpederim Ali Şen, Bahama Adaları’nda açık okyanusta, 40 kadar köpek balığıyla dalmıştı. Adrenalin bağımlısı olan ve müthiş bir cesareti olan Ali Şen, köpek balıklarını elleriyle beslemişti. Bu dalışa ait videoyu paylaşmak istedim sizinle. Heyecanı seven, adrenalinin peşinden giden biri olarak kendisinin şimdiki hedefi uzaya gitmek. İnşallah 2014’te Karayipler’den uzaya gidecek ekipte yer alacak. Ben de dönüşünün ardından oradaki videoları sizinle paylaşacağım.







2 yorum:

  1. Muhtesemmmm görüntüler.
    Ali babanın cesaretine hayran kaldım ayakta alkışlamak lazım...

    YanıtlaSil
  2. Köpek balıkları ilgimi çektiği kadar da korkutur beni. Onlarla ilgili özelliklede büyük beyazların belgesellerin bayılırım. Ama nedense denizde yüzerken birden panik olup sahile kaçanda benim.

    xxx


    http://thetrendreportuk.blogspot.co.uk/

    YanıtlaSil