13 Mart 2012 Salı

Mary Katrantzou

MK'dan benim Favorilerim.

4 yorum:

  1. Mary Katranzou'ya son zamanlarda fazlasıyla bayılıyorum. Nasıl güzel dikişler ve desenler.Hatta MK'nun çantaları da çıktı değil mi? Aklımda öyle kalmış. Sanırım modavesosyete de okumuştum.

    Begümcüm, senin favorilerin içindeki benim favorim ise sol ilk resimdeki MK tasarımı:)

    YanıtlaSil
  2. Mary Katranzou gercektende cok yaratici ve basarili. Ilk Pret-aPorter, hazir giyim koleksiyonunu 2008 Londra Moda haftasinda sundugunu dusunursek bayagi yol katedmis.

    Zelish

    http://thetrendreportuk.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Şimdi aklıma geldi de Mary Katrantzou Topshop için kapsül koleksiyon yapacaktı o koleksiyon çıktı mı? Ben onun haberini kaçırdım sanırım? Bilgin var mı acaba Begümcüm? Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  4. Mary Katrantzou Topshop kapsül koleksiyonu çoktan çıktı. Online olarak satın alınabiliyordu. Ancak çok fazla ürün kalmamış görünüyor.

    YanıtlaSil